2010. december 31., péntek

Prológus

Sziasztok!

Na akkor vágjuk is a közepébe. Köszöntök minden kedves ide tévedt látogatót. Először úgy gondoltam, hogy ez a történetet majd felrakom akkor ha befejezem a Felelősséget, de valahogy nem bírok magammal. Nem lesz valami hosszú, talán 7-10 fejezetes, de lehet, hogy annyi se. Úgy gondoltam, hogy megkapjátok a prológust most, aztán megpróbálom a heti frisst. A kinézetért előre bocsánat, de még nem volt sok időm foglalkozni vele. Majd mindent a maga idejébe :D Még lenne egy kérésem így az elején. Kérlek írjátok meg, hogy tetszett a prológus. Annyit elárulok, hogy a Breaking Dawn idejébe járunk, de nem Renesmee és Jacob a főszereplő. Ők is benne lesznek, csak nem ők lesznek a középpontba. Na akkor jó olvasást kívánok, és kérlek ne öljetek meg a végéért. Majd mindent megtudtok...Idővel :)

Puszy Aly

Minden mozdulat lelki sebeket okozott. Fájt, hogy egyedül kell megtennem ezt a pár métert. Nincs itt Ő akinek az ölelése,csókja boldogságot okoz. Mert hagytam őt...meghalni. Kimondani ezt a szót,olyan mintha a pokol legmélyebb bugyraiba égnék. Leültem a veranda lépcsőjére, és előhúztam a zsebembe lévő arany jegygyűrűt. Vissza emlékeztem, milyen tökéletesen illett törékeny, karcsú ujjára és, hogy milyen boldogan húztam fel rá. Amikor a pap kimondta, hogy hivatalosan is az enyém és ott mindenki előtt megcsókoltam. Puha ajkait még mindig érzem a sajátomon, amikor visszagondolok a hitvesi csókunkra. Arra a gyönyörű napra, amit még emberként élt meg. Boldog voltam, akkor mert sikerült megtalálnom a másik felem. Csak hogy elvették tőlem. Megölték a Volturival vívott csatánkkor. Csak ez az aprócska gyűrű maradt belőle. Az egyik halotti tűznél vettem észre, ami valószínűleg elvette az életét. Nem maradt más belőle csak egy hamu, amit arról a szikláról szórtam bele a tengerbe, ahol leugrott. Ha nem lett volna a lányom, már biztos nem bírtam volna végig csinálni ezt a pár évet. De nem akartam őt árván hagyni. Nap mint nap arra gondolok, hogy Ő is ezt akarta volna. Lágy csókot nyomok az arany karikára és suttogva felolvasom a bele gravírozott szöveget.
- Szerelemért életfogytiglanra ítéltek, így életfogytiglan szeretlek téged - becsuktam a szemem, és azt kívántam bárcsak visszamehetnék az időbe. Bár csak megvédhettem volna anno. Mert az én hibám, hogy nem láthatja az egyetlen gyermekét felnőni. Felpillantottam a felhőkkel borított égre, és éreztem ahogy az arcomat elborítják hópelyhek. Vissza gondoltam az első halhatatlan karácsonyunkra. Amikor az apjánál kellett játszanunk a földi halandót miközben tudtuk nagy veszély közeledik. Elszorult a torkom, erre az emlékre. Hogy hagyhattam? Hogy hagyhattam elmenni? Őt? Aki többet jelentett nekem mindennél, mégis cserbe hagytam. Szörnyű férj vagyok - és szörnyű apa. Hogy neveljek fel egy kilenc évesnek kinéző kislány, egy vérfarkas segítségével? Az arcomat, a kezeimbe temettem. Nem tudom mennyi ideig ülhettem a hóba, mert nem érzékeltem az idő múlását. De amikor meghallottam egy boldog nevetést rögtön felkaptam a fejem. Egy vörösesbarna, lóméretű farkason, egy kicsi bronzvörös hajú kislány lovagolt. Boldogan nevetgéltek, és élvezték az év első havát. Mikor észrevették, hogy kint ülök a lépcső végébe, kislányom leugrott a nagyra nőtt farkas hátáról és elkezdett felém futni. Kitártam a két kezem, és úgy vártam a kis puskagolyót.
- Papa, papa nézd milyen szép - ugrott be bele az ölembe és felmutatta a tenyerét. A szőrös, kis ibolyakék kesztyűjén egy aprócska hópehely díszelgett. Emberszemmel biztos olyannak látszik mint a többi, de vámpírlátással egy-egy ilyen kis jég csodákat mutatott nekünk. És ez tényleg különleges volt. Gyönyörű formája volt, és mindegyik ugyan olyan tökéletes volt. Felnéztem a pöttöm gyermekem arcára, és azokba a különleges csokoládé barna szemeibe. A halott feleségem,Bella szemeibe...

10 megjegyzés:

  1. ISTENEM !!
    Szerintem ez is egy remek történet lesz ahogy a többi isváromafejezeteket :D !!

    VálaszTörlés
  2. Wáóóó...
    Nagyszerű lett, kíváncsian várom a következőt. Én a kép láttán, valamit sejtek, de inkább nem írom le. :))
    Siess a következővel!
    Puszi Lilimooo

    VálaszTörlés
  3. Szia
    húú várom a következő fejezetet és remélem hogy csak tévedés Bella halála :)

    Isabella Cullen

    VálaszTörlés
  4. Sziia!
    Nagyon jónak ígérkezik :d
    Már nagyon várom az első fejezetet!
    Puszi: Eveliin

    VálaszTörlés
  5. Szia! Hát egész érdekesnek ígérkezik és én nagyon kíváncsi lennék a folytatásra..Siess a kövivel! Puszi!
    U.i.: Remélem, hogy Bella megint csak "nyaral" és nem halt meg....xd

    VálaszTörlés
  6. szia nekem nagyon tetszett várom a kövit.És remélem Bella nem halt meg.
    Pux Beki

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Tényleg nagyon jó lett én is csak dicsérni tudom ahogy az előttem szólók.
    Remélem Bella nem halt meg, ha mégis akkor valahogy hozd vissza őt.
    Siess a kövivel.
    pussz
    Tündi
    Egy rendszeres olvasóval több :)

    VálaszTörlés
  8. Sziia drága(L)
    Hogy én ezt már milyen rég olvastam... :P Én olvastam ELSŐŐNEK!!!! :D És h kiakadtam miatta... Én mennyivel előrébb járok már benne!! Hát igen az egyik előnye annak ha van egy ilyen cuki kis bnőm *.* Am mond csak nincs véletlenül kedved átküldeni az eddig kész részeket??? O.O Te kis Gonosz Boszorka :P Komolyan ahogyan csűröd-csavarod a szálakat hát az kész... Meg az én idegeim is készek tőle xD Szerintem te itt még néhány lázadást ki fogsz robbantani... :D És tudod h IMÁDTAM a prőlogust xD és ez volt az én egyik karácsonyi ajándékom(L)(LL) Remélem elég hosszúra sikeredett ez a komi mert már nagyon rég kaptál tőlem :/ De most már úgy látszik h jóó a netem szóval számits az én bugyuta semmitmondó és hosszú komijaimra!!! Még 1x B.Ú.É.K.!!!!
    X.o.x.o.(K)

    VálaszTörlés
  9. nagyon tetszik...de az ilyentől sírógörcsöt tudnék kapni... még hogy Bella halott??
    Az nem lehet!!
    Kérlek hozd Őt vissza!!
    Én is meghalok ha Ő is!!

    VálaszTörlés
  10. Na, és most mondja valaki, hogy nem vagy szadista!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
    Olvasok is tovább!
    Puszi, nagyon jó lesz!
    Cylise nővérkéd

    VálaszTörlés